Rāmuļu pamatskolas pirmsskolā darbojas divas izglītības grupas:
• Jaunākā grupa ( bērnu vecums no 1,5 - 3 gadi);
• Vecākā grupa ( bērnu vecums no 3 -6 (7) gadi).
Realizējam: vispārējās pirmsskolas izglītības programmu latviešu valodā.
Profesionālu, radošu un mīļu pedagogu un auklīšu vadībā ikvienam audzēknim tiek dota iespēja attīstīties un veidot savu personību un pilnvērtīgi sagatavoties pamatizglītības apgūšanai skolā:
• Liesma Vīksna - skolotāja, metodiķe (telefona nr. 29930198);
• Marina Eglīte - skolotāja (telefona nr. 28703585);
• Beāte Vītiņa - mūzikas skolotāja;
• Vita Knāķe - sporta skolotāja;
• Līga Strazdiņa - logopēde;
• Daira Čača - skolotāja palīgs;
• Dzintra Vāpa - skolotāja palīgs;
Rotaļnodarbību saraksts 2018./2019. m.g.
Vecākā grupa
Saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr.533, 31.07.2012. „Noteikumi par pirmsskolas izglītības vadlīnijām" 1.pielikumu „Vispārējās pirmsskolas izglītības programma"
Pirmdiena | Otrdiena | Trešdiena | Ceturtdiena | Piektdiena |
Rīta rosme | ||||
Sociālās zinības un ētika | Fiziskā izglītība un veselība ( zālē/ baseinā) | Matemātika | Latviešu valoda (runas attīstīšana, rakstītprasmes veidošana) | Fiziskā izglītība un veselība |
Vizuālā māksla | Latviešu valoda ( iepazīstināšana ar literatūru un folkloru) | Mājturība un tehnoloģijas | Vizuālā māksla | Mūzika |
Mājturība un tehnoloģijas | Mūzika | Dabaszinības | ||
Fiziskā izglītība un veselība (pastaiga) |
Pirmdiena | Otrdiena | Trešdiena | Ceturtdiena | Piektdiena |
| Rīta rosme | |||
Sociālās zinības un ētika | Matemātika (sensorā attīstīšana) | Fiziskā attīstība un veselība (zālē) | Latviešu valoda (iepazīstināšana ar folkloru un literatūru) | Dabaszinības |
Vizuālā māksla | Mājturība un tehnoloģijas | Latviešu valoda (runas attīstība) | Mūzika | Fiziskā attīstība un veselība (zālē) |
Vizuālā māksla | Mūzika | |||
| Fiziskā izglītība un veselība (pastaiga) |
Mācību saturs tiek apgūts rotaļnodarbībās ar integrētu mācību priekšmetu saturu.
Pamatojoties uz Ministru kabineta 2013. gada 17.septembra noteikumiem
Nr. 890 "Higiēnas prasības izglītība iestādēm, kas īsteno pirmsskolas izglītības
programmas".
Laiks | Dienas ritms | Saturs |
7.00 – 8.40 | Bērnu sagaidīšana, patstāvīgais darbs, rotaļas, sarunas ar vecākiem
| Saskarsmes kultūras un sadzīves iemaņu veidošana Fiziskās attīstības uzdevumi veselības nostiprināšanā un veselīga dzīvesveida veidošanā Sadzīves iemaņu veidošana Attīstošie un izglītojošie uzdevumi atbilstoši bērnu attīstības līmenim |
8.40 – 9.00 | Rīta rosme
| |
9.00 – 9.20 | Brokastis
| |
9.20 – 10.10 | Rotaļnodarbības
| |
11.00 – 12.00 | Gatavošanās pastaigai. Pastaiga: vērojumi, ekperimenti, priekšstatu nostiprināšana, kustību rotaļas, sporta spēles, pamatkustību nostiprināšana | Zināšanu, iemaņu, prasmju veidošana, veselības nostiprināšana. Sadzīves iemaņu nostiprināšana. |
12.00 – 12.30
| Pusdienas
| Sadzīves iemaņu veidošana
Sadzīves iemaņu un saskarsmes kultūras veidošana Sadzīves iemaņu veidošana Attīstošo un izglītojošo uzdevumu nostiprināšana, saskarsmes kultūras veidošana
Sadzīves iemaņu veidošana
Veselības, sadzīves iemaņu nostiprināšana un saskarsmes kultūras veidošana
|
| Gatavošanā diendusai (zobu tīrīšana, ģerbšanās). Diendusa.
| |
15.00 – 15.20 | Celšanās
| |
15.20 – 16.00 | Rotaļas, individuālais darbs ar bērniem
| |
16.00 – 16.30 | Launags | |
16.30 - 19.00 | Gatavošanās pastaigai. Pastaiga: kustību rotaļas, sporta spēles, pamatkustību nostiprināšana, bērnu patstāvīgā darbība, pārrunas ar vecākiem | |
|
|
• pedagoģiskajā procesā izmantot literāros darbus tikumu izpratnes veidošanā;
• veikt pārrunas ar bērniem par ikdienas situācijām;
• vērst uzmanību uzvedības un emociju izpausmju kontrolei un vadībai;
• aktualizēt pozitīvās uzvedības, atbalstīšanas, pieklājības un cieņpilnas izturēšanās normas ikdienā;
• aktualizēt darba tikumu kā vērtību;
• aktualizēt izpratni par veselīgu dzīvesveidu.
2. Veicināt izglītojamo pozitīvas attieksmes veidošanu pret apkārtējo vidi un savu valsti Latviju:
• iesaistīties vides sakārtošanā un saglabāšanā (uzturēt kārtībā rotaļu laukumu, piedalīties talkās);
• organizēt tradicionālos tautas gadskārtu ieražu svētkus un valsts svētkus;
• izzināt savu novadu un iepazīt tuvāko apkārtni ( pastaigas, pārgājieni, ekskursijas).
3. Turpināt partnerattiecību veidošanu pirmsskolas darbiniekiem un vecākiem, kas sekmētu kopīga mērķa sasniegšanu - vispusīgu bērna izglītošanu, organizējot vecāku pēcpusdienas, sapulces, kopīgas izstādes, svētkus, sporta aktivitātes un pārrunas.